Shipping policy

Verzending

Verzending

Verzending naar/ binnen België, Nederland, Luxemburg en Duitsland bij bestellingen van € 50 of meer worden zonder extra verzendkosten verzonden. Verzendingen naar een postbus zijn niet mogelijk.

Onze website biedt alleen verzendingen aan naar de landen die kunnen worden geselecteerd in het afrekenscherm. Voor bestellingen naar een land welke niet in de lijst genoemd wordt: bel of e-mail ons kantoor tijdens kantooruren om te zien of internationale bestellingen kunnen worden verwerkt naar het door u gewenste land, bel ons op +31 10 3033779 of e-mail naar info@retreat.nl

Orderverwerking

We verwerken bestellingen van dinsdag tot en met zaterdag (09:00 - 17:00 CET) in de volgorde waarin ze zijn ontvangen, na goedkeuring van uw betaling. UPS, DPD en DHL leveren niet op zaterdag en zondag. We streven ernaar uw pakket de volgende werkdag klaar te hebben voor verzending. Tijdens drukke perioden kunnen verzendingen drie werkdagen na de bestelling adagium verzonden worden. U kunt ongeveer de volgende hoeveelheid tijd voor het verwerken en verzenden van een bestelling verwachten:

Benelux, Frankrijk, VK en Duitsland: 1 tot 3 werkdagen
Overige EU landen: 3 tot 7 werkdagen

Als u de status van uw bestelling wilt controleren, gebruikt u het trackingnummer in uw e-mail met verzendbevestiging. Als u vragen hebt over uw bestelling, bel ons dan op +31 10 3033779 of e-mail ons op info@retreat.nl

Wijzigingen

Als u uw ordersamenstelling wilt wijzigen, neem dan contact met ons op via +31 10 3033779 of e-mail ons op info@retreat.nl . Houdt uw bestelnummer bij de hand.

Uw levering

Als de koerier het pakket beschadigd aflevert, dan kunt u het pakket in ontvangst nemen. Bij de ondertekening van de levering dient u te vermelden dat het beschadigd is aangekomen. Dat doet u ook als het pakket is afgeleverd bij een pakketpunt.

Als de schade aan de verzenddoos niet goed omschreven wordt dan zal de vervoerder de claim niet accepteren.

Zodra u het pakket in bezit hebt maakt u zoveel mogelijk duidelijke foto's van de ongeopende verzenddoos. Na opening ook van de eventuele schade aan de goederen en de binnen verpakking (incl. bescherming). Het is ook essentieel dat op een van de beelden het etiket van het transportbedrijf te zien is. Zo kan de claim op de beste manier verwerkt worden.

Bewaar de originele verpakking van de verzenddoos. Zo kan de transporteur de claim beoordelen en kijken of er sprake kan worden gemaakt op compensatie.

Als uw bestelling een artikel mist, neem dan contact met ons op via +31 10 3033779 of e-mail ons op info@retreat.nl . Houdt uw bestelnummer bij de hand.