verzending

Verzending is kosteloos in België, Nederland, Luxemburg en Duitsland bij bestellingen van € 50 of meer. Retourschepen via PostNL, DPD, DHL of UPS. De koeriers bezorgen niet bij postbussen.

Standaard bieden we enkel verzendingen aan naar de landen die kunnen worden geselecteerd in het afrekenscherm. Voor bestellingen naar andere landen kunt u tijdens kantooruren contact opnemen om te zien of internationale bestellingen kunnen worden verwerkt naar het door u gewenste land. We telefonisch bereikbaar via +31 10 3033779 of e-mail via info@retreat.nl

orderverwerking

Wij verwerken bestellingen van maandag tot en met vrijdag (09:00 - 17:00 CET) in de volgorde waarin ze zijn ontvangen, nadat uw betaling is goedgekeurd. Houd er rekening mee dat UPS, DPD en DHL niet leveren op zaterdag en zondag. We streven ernaar uw pakket de volgende werkdag klaar te hebben voor verzending. Tijdens drukke periodes kan het echter tot drie werkdagen langer duren voordat uw bestelling wordt verzonden.

Hieronder vindt u een indicatie van de verwachte verwerking- en verzendtijden:

Benelux, Frankrijk, Verenigd Koninkrijk en Duitsland:
1 tot 3 werkdagen, tijdens drukte 3 tot 10 werkdagen.
Andere Europese landen:
3 tot 7 werkdagen, tijdens drukte 7 tot 14 werkdagen.

Wenst u de status van uw bestelling te controleren? Gebruik dan het trackingnummer in de verzendbevestiging die u per e-mail ontvangt. Heeft u vragen over uw bestelling? Neem dan gerust contact met ons op via telefoon +31 10 4124050 of e-mail info@retreat.nl.

wijzigingen

Als u uw ordersamenstelling wenst te wijzigen, neem dan contact met ons op via + 31 10 3033779 of e-mail ons op info@retreat.nl. Houdt aub uw bestelnummer bij de hand.

uw levering

Als uw bestelling een artikel mist, neem dan onmiddellijk, maar uiterlijk binnen 24 uur na ontvangst van uw zending, contact met ons op via +31 10 3033779 of e-mail ons op info@retreat.nl. Houd aub uw bestelnummer bij de hand.

ruilen en retourneren

Houd er aub rekening mee dat de kosten voor het retourneren van een product voor uw rekening komen. Wij raden u aan om een bewijs van verzending te verkrijgen om te waarborgen dat het pakket veilig en correct bij ons aankomt. RETREAT accepteert geen retourzendingen die onder rembours worden verzonden.

Voor verdere informatie of ondersteuning kunt u contact met ons opnemen via info@retreat.nl. Zodra wij uw geretourneerde artikel(en) hebben ontvangen, zullen we deze zo snel mogelijk controleren. RETREAT retourneert betalingen via de oorspronkelijke betalingsmethode die bij de aankoop van het artikel is gebruikt.

De producten dienen in hun oorspronkelijke staat te geretourneerd te worden. Zorg ervoor dat de artikelen zorgvuldig zijn verpakt zodat ze in intacte staat bij ons aankomen. Indien een artikel beschadigd bij RETREAT aankomt, bent u aansprakelijk voor de verminderde waarde van het product.

Retourzendingen kunnen alleen worden geaccepteerd voor ongeopende en ongebruikte artikelen, mits deze binnen 14 kalenderdagen, samen met een bewijs van aankoop (ontvangstbewijs of factuur), bij ons worden geretourneerd. De kosten voor het retourneren en eventuele extra verzendkosten zijn voor uw rekening. Bewaar altijd uw verzendbewijs totdat u zeker weet dat uw retourzending door RETREAT ontvangen. Dit kan nodig zijn indien uw pakket niet in goede orde is ontvangen.

Bestellingen en/of producten die als speciale aanbieding zijn aangeschaft, als geschenk bij uw aankoop zijn inbegrepen, of via een couponcode of met korting zijn verkregen, worden beschouwd als een definitieve verkoop en kunnen niet geretourneerd of geruild worden.

Voor vragen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via e-mail op info@retreat.nl of telefonisch op +31 10 3033779.